• Promijeni/Otkaži rezervaciju »

    Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača

     

    Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“, br. 41/14) obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga mogu podnijeti u pisanom obliku i to u našim poslovnim prostorijama te će im bez odgađanja pisanim putem biti potvrđen primitak tog prigovora. Prigovor se također može podnijeti:

    putem pošte na adresu: Hotel Phoenix, Sesvetska cesta 29, 10360 Sesvete, CROATIA

     

    ili na e-mail adresu: hotel@phoenix.hr

     

    Odgovor na pisani prigovor potrošača dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora

    body-bg body-bg body-bg body-bg body-bg

    Hotel Phoenix koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšao funkcionalnost stranice. Više o kolačićima i vašoj privatnosti pročitajte u našoj izjavi o privatnosti osobnih podataka. Izjava o privatnosti osobnih podataka